Voi helevata! Mulla lähti TAAS se paikka etuhampaasta.... Ei se muuten mua haittais mutta kun se on paikattu jo kaks kertaa ja mä inhoan hammaslääkäriä kun se lekuri vaan puhuu sen hoitajan kans jostain v*tun mansikoista!! >:( Mä en yhtään tykkää tästä.......... Paikka ei edes ole iso mutta kyllä sen kaikki huomaa.... :'( mä en yhtään haluis kertoo tästä kellekkään mutta eihän sille mitään voi... enhän mä voi olla viikkoa pois koulusta.... mua itkettää koska mua kiusataan koulussa kaikesta pienimmästäkin asiasta joka ulkonäössä on muuttunut... Pojat mua enimmäkseen kiusaa ja enkä mä niistä yleensä välitäkkään mutta jos ne kiusaa jostain mulle herkästä asiasta mulla ei oo itku kaukana... Ja kun mä vieläpä rakastin mun hampaita kun ne oli niin ns "täydellisen" suorat ja sopivan kokoset ja ne ei edes koskaan oo ollut keltaiset. Kun se hammas sitten viime talvena meni poikki, ne hampaat joista mä tykkäsin meni mukana.... :/ Nyt mä en enää jaksa kiusata teitä mun piinallisen tylsillä hammaskeiju kertomuksilla :D Moikka!!

-Katja-